Het jaaroverzicht 2014, deel 1

2014 is weeral bijna voorbij, hoog tijd dus voor dat jaaroverzicht van mij! IMG_3832 Het jaar begon fleurig met kleuren alom,
en de krokussen die bloeiden zelfs in het gazon.
IMG_2873 We hadden veel feestjes van bouw IMG_3466 DSC_0579 (2) IMG_7162tot prinses;IMG_8634Maar ook het bouwen van tenten was een heel groot succes!IMG_6333Er waren momenten dat mijn Madame ’t nie goe meer zag zitten;IMG_4307  Maar dan moest ze maar in de bloemenwei gaan pitten!IMG_5950De margrieten die straalden de stukken eraf, maar ook d’ander bloemen die sloegen ons paf;IMG_5497 IMG_5960 IMG_6874 Ook de bloemenakker mag ik in dit rijtje zeker niet vergeten;IMG_6976 IMG_6980 En ook de moestuin want daar werd flink uit gegeten! ImageProxyIMG_7038IMG_7055IMG_8601IMG_9602IMG_9606En last but not least want misschien was je het al vergeten, ik stond in de boekskes, mocht ge het niet meer weten;IMG_4833Dan hadden we ook nog een echte groentekraam, en nu is het hier echt wel gedaan!IMG_9125 Zo dit was deel 1 van het jaaroverzicht. Volgende keer wordt de siertuin en al de insecten en uitstapjes nog eens belicht.

13 gedachten over “Het jaaroverzicht 2014, deel 1

1. Alweer een jaar voorbij met mooie en misschien soms wat minder mooie momenten. Je laat hier een heerlijk en vrolijk kleurig blog zien van de verschillende jaargetijden. Mooi om terug te zien 😀